REFERENTIES

“Na jaren zelf alles te hebben gedaan en de groei die ik had gemaakt de afgelopen jaren werd het tijd iemand te vragen om de boel eens te structureren. Als ondernemer ben je altijd bezig met nieuwe ontwikkelingen, maar de tijd nemen om dit op papier uit te werken en te structureren is in tijden van groei voor mij niet mijn sterkste kant. Nicole was voor mij de oplossing. Binnen een paar maanden was alles weer geordend en waren de werkprocessen beschreven. Was blij met haar komst en het gaf mij de mogelijkheid om iemand te zoeken die zo aan de slag kon. Nicole is een fijne vrouw om mee samen te werken, pakt zelfstandig dingen op en denkt mee in de organisatie. Loop je nu zelf vast op kantoor en moet de bezem er eens goed door, zeken bellen ze is het dubbel en dwars waard.”

Arnoud Vermeulen
Eigenaar De Koffiemeulen


“Met veel plezier heb ik mogen samenwerken met Nicole. We kwamen met elkaar in contact nadat een goede leidinggevende collega op ons secretariaat ziek werd. Het secretariaat had sturing en leiding nodig. Tevens speelde een pas gerealiseerde fusie met alle bijkomende organisatorische vragen. Nicole heeft in deze hectische periode rust en structuur weten te brengen op het secretariaat, vooral door alle processen duidelijk te beschrijven en haar collega’s daar wegwijs in te maken. In korte tijd wist zij zich in te werken in een complexe organisatie. Doordat Nicole het vermogen heeft om snel inzicht in het reilen en zeilen van een organisatie te krijgen, weet ze ook snel de vinger op de zere plek te krijgen. Wij hebben veel aan haar hulp gehad.”

Gijs Vlieland
Voorzitter directie MBOcollege Dienstverlening, mboRijnland


“Ons bedrijf maakt een snelle groei door en dan is een zelfverzekerd iemand die van aanpakken weet wel op z’n plaats. Binnen enkele weken wist Nicole alle ins en outs van ons bedrijf op de juiste plaats te zetten, wat snel duidelijkheid en inzicht gaf in onze belangrijke zaken. Nicole heeft ons secretariaat opgezet met duidelijke lijnen zodat de overdracht naar onze nieuwe secretaresse in een handomdraai was geregeld. Nicole werkt netjes, snel en precies wat wij als erg prettig hebben ervaren ik kan niet anders zeggen de we blij en tevreden terug kijken op onze samenwerking.”

Rutger van Gerven
Eigenaar RVG Stucadoors


“7 maanden heb ik met Nicole samengewerkt op het secretariaat van Jong Management. Ik had me geen betere collega kunnen wensen in deze drukke periode. Iemand die gestructureerd en georganiseerd is en nooit te beroerd om te helpen of iets over te nemen.In 10 maanden tijd heeft Nicole enorm veel opgepakt en vooral overzicht gecreëerd. Processen die vaag waren zijn uitgewerkt en nu duidelijk voor iedereen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan lidmaatschapsprocessen, facturatie processen en ook andere organisatie processen.Verder heeft ze behalve het figuurlijk opruimen van de achterstanden ook letterlijk opgeruimd: het kantoor straalt weer rust en overzicht uit en het is duidelijk wat we op het landelijk secretariaat allemaal kunnen bieden.In een periode van stress en drukte is het waardevol om iemand te hebben die het leuk vindt om bij het begin te beginnen en echt structuur creëert. Nicole is zo iemand! Verder is het ook heel fijn om met haar samen te werken, ze kan met iedereen door 1 deur, is gezellig en altijd vriendelijk, maar staat zeker ook haar mannetje als het nodig is. Ik kan Nicole van harte aanbevelen als organizer, maar ook zeker als hele fijne collega waar iedereen in het team dingen van aanneemt en graag mee samen werkt. Als je Nicole binnen haalt weet je dat dingen gaan veranderen en één van haar belangrijkste kwaliteiten is dat mensen bereid zijn met haar mee te veranderen.”

Lotte Meijborg
Algemeen Secretaris Jong Management


“Nicole Oude Veldhuis heeft in de periode januari tot en met oktober 2016 als interim secretaris orde op zaken gebracht op het landelijk secretariaat van onze vereniging Jong Management VNO NCW. Nicole is een prettige, rustige persoonlijkheid die het hoofd niet snel op hol laat brengen. Ze zet doelgericht maar met flexibele attitude een koers in, ze structureert en organiseert en bereikt haar resultaat waarbij ze rekening houdt met alle belanghebbenden. Vriendelijk maar doortastend heeft zij achterstanden weggewerkt, processen op het gebied van ledenadministratie, facturatie en de organisatie van het secretariaat opgezet en 1001 andere zaken opgepakt en tot een goed resultaat bedacht. Ik kan Nicole van harte aanbevelen!”

Tessa Ruijgrok
Lid Dagelijks Bestuur Jong Management


“Nicole heeft voor mij gewerkt als management assistente in de CDA Tweede Kamerfractie in de periode juni 2008 tot oktober 2011. In die functie heeft zij een belangrijke rol gespeeld in het hart van de Fractie, welke toen nog bestond uit 40+ Kamerleden en 100+ medewerkers. Haar kwaliteiten liggen in haar voortvarendheid in het zien en oplossen van organisatorische uitdagingen. Nauwkeurigheid en stiptheid staan bij haar met hoofdletters geschreven. Haar ”hands-on” mentaliteit zorgt voor een frisse wind, waardoor alles makkelijker en sneller gaat. Zij is daarbij een inspiratiebron geweest voor mij als directeur en voor haar collega’s, die zij makkelijk op sleeptouw neemt. Zij is een belangrijke aanvulling voor managers, die zelf graag met hoofdzaken bezig willen zijn. Of voor vakspecialisten die optimaal hun eigen vak willen uitoefenen. De organisatorische en administratieve details kunnen met een gerust hart aan Nicole worden overgelaten.”

Edward de Lanoy
Directeur Stichting Fractiebureau CDA


“Nicole Oude Veldhuis gaat zeer professioneel te werk. Ze analyseert wat de problemen zijn binnen de administratie, waar je tegenaan loopt, wat niet op orde is. Samen werk je aan een systeem wat voor jou prettig werkt, ze levert dus constant maatwerk. Daarbij gaat ze heel positief en constructief te werk. ”Ook al is de administratie niet op orde, dat gaan we voor elkaar krijgen!” Voor mij was het een zeer geslaagde sessie, dank hiervoor!”

Stephanie Emmelkamp
www.emmelstein.nl

E. info@nicoleoudeveldhuis.nl
M. 06 – 517 21 583

Reageren is niet mogelijk